?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

ADAM SYN TADEUSZA I HENRYKI

Przed wyjazdem kopsnalem mojej swietej rodzicielce kilka funtow co by se kupila sportowe buciwo. Nogi juz nie na obcasy a w takich to i kosciol oprzatnac mozna i na pielgrzymke skiknac .Mama oczywiscie nie byla by soba tak jak ja nie byl bym soba gdyby zrobila to co zrobic ma i kupila se obuwie zdeka inne od zamierzonego. Jako goraca fanka radia zarzadzanego przez ojca derektora z siedziba w miescie w ktorym prawie bym studiowal gdyby mi sie na egzaminie wstepnym lekko noga nie podwinela dokupila sobie kolejny berecik zaznaczajacy jej przynaleznosc do katolickiego DMS'u. Poprzez siostre mama odrazu po zakupach pochwalila mi sie na gadu gadu jak spozytkowala kieszonkowe. Chcialem zobaczyc co tam se upolowala i powiedzialem zeby zrobili jakies foty tym kamaszom. No i zrobili. Dobrze, ze nic akurat nie jadlem bo bym zaplul monitor makaronem a tak tylko se obsralem zbroje. Mamo tato jestescie stuk puk i najbardziej wyluzowanymi rodzicami jakich kiedykolwiek mialem. Full of love full of respect. Calujcie sie! Nastepnie moj starszy brat tak jakbym mial mlodszego kupil se nowa kurtke i tez postanowil mi sie pochwalic. Akurat wczoraj myslalem zeby se sciagnac Top Gun ale widze, ze jak zawitam do domu nakrecimy jakis sequel...Pozdrawiam Waszych zawiedzionych rodzicow.    
-Adam syn pierwszej spawarki Rzeczypospolitej

straganiarze


maverick

 
PS. now who the hell knows where I'd be without the branches of my family tree
PS.2. Troche nie w temacie tego posta ale who cares. Pewien skoczny mieszkaniec najsliczniejszego regionu Polski, ktory jest dla mnie nie mala inspiracja choc czesto mamy odmienne zdanie zalozyl dzis wlasnego bloga. Jesli Ci sie nie podoba wyłacz jak masz dreszczyk http://travelmypath.blogspot.com .

Comments

( 4 comments — Leave a comment )
(Anonymous)
Oct. 2nd, 2008 09:29 am (UTC)
o lol. twoj brat wymiata.
m
(Anonymous)
Oct. 2nd, 2008 11:43 am (UTC)
dobra rodzinka haha, też chce takie papciochy
Baxus
(Anonymous)
Oct. 2nd, 2008 03:32 pm (UTC)
dziki chuj
Yo twoj blog wymiata tak jak i bro i wogle rodzina-jestem zawiedziony ze sisis nie sieknoles,takl trzymaj,dobrze ze da sie wpis jebnac bo juz chcialem zakladac te gowno zeby wpisywac Ci moje cum shotyP
(Anonymous)
Oct. 4th, 2008 06:40 am (UTC)
Gdzie nowy wpis, kurwa!
( 4 comments — Leave a comment )

Profile

chaosxdays
chaosxdays

Latest Month

December 2008
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Page Summary

Powered by LiveJournal.com
Designed by chasethestars